Klachten - Ruilen - Nabestellen

Bent u niet tevreden en/of heeft u klachten over de kleding?

Natuurlijk geven wij garantie op geleverde kleding en zullen wij er altijd voor zorgen dat eventuele klachten naar tevredenheid worden opgelost.Wacht niet, maar vul direct ons klachtenformulier in zodat wij contact met u kunnen opnemen om de klacht te beoordelen.Indien het noodzakelijk is dat de kleding retour komt, dan maken wij hierover een afspraak met u. Mochten wij de kleding retour moeten zenden naar onze leverancier, dan is het mogelijk dat het enkele weken duurt alvorens wij de kleding weer retour ontvangen.

In verband met het intensieve gebruik van de kleding gedurende de opleiding, geven wij geen garantie op enige vorm van slijtage!


Ruiling van kleding

In principe ruilen wij geen kleding, welke op de pasdagen is gepast. Onze mensen passen samen met de student de kleding en geven hierin advies. Als een student ondanks het advies kiest voor een andere maat, dan is dat zijn/haar verantwoording. Ons advies is dan ook dat ouders bij een pasdag aanwezig zijn.

Ben je niet op de pasdag(en) aanwezig geweest? Dan adviseren wij om de kleding éérst van een medestudent te passen voordat je een bestelling via onze webshop plaatst, zodat je zeker bent van de juiste maat. De kleding kan namelijk niet geruild/geretourneerd worden.


Nabestelling

Kleding is beperkt na te bestellen. Wij zijn geen winkel en daarom hebben wij geen grote voorraad. Daarom is het raadzaam om tijdens de pasdagen voldoende kleding aan te schaffen. 

Wilt u toch graag een nabestelling doen. Ga dan naar onze webshop om daar te kunnen inloggen. Bent u uw wachtwoord of klantnummer vergeten kunt u deze ook in onze webshop zelf aanvragen.

Voor hulp kunt u altijd terecht via onze live chat.

Laat je inspireren in de showroom van Hooghuis Sportservice!

Kom langs!